Файненшъл Таймс вече има повече онлайн абонати

 
 
Платената онлайн аудитория на Файненшъл Таймс превиши броя на абонатите на печатното издание.
 
Приходите на издателя F Group от цифрови проекти вече формират половината от общите постъпления от реклама на изданието, предаде TechCrunch.com.

Ежедневната аудитория на Файненшъл Таймс достига 2,1 милиона души. Броят на цифровите абонаменти е нараснал с 31% и сега е около 300 хиляди, докато за печатното издание са се абонирали около 299 хиляди.

По показатели за растеж, цифровото направление в дейността на издателската компания отдавна превъзхожда печатния й бизнес, отбелязват анализаторите.

 

по темата: „Файненшъл Таймс вече има повече онлайн абонати”

добавете коментар...

  1. :)

    някой отчита ли развитието на технологиите, е-книги, тн?

Коментар