Apple обеща „армия” от нови продукти

Тим Кук и обкръжението му планират редица кампании тази есен, за да стимулират продажбите на iPhone

Тим Кук и обкръжението му планират редица кампании тази есен, за да стимулират продажбите на iPhone

Apple ще пусне тази есен “армия” от нови продукти, обеща пред партньори ръководството на компанията начело със CEO-то Тим Кук. По-рано тази седмица Кук се срещна с мениджъри на търговски вериги, които продават продуктите на Apple.

Както обикновено, няма официална информация за новите продукти от Купертино. Носят се слухове, че компанията подготвя бюджетни версии на iPhone. Известно е освен това, че Apple работи усилено по проекта за умен часовник iWatch.

Въф фирмените магазини App Store се продават само 20% от всички iPhone, които Apple реализира, докато останалите 80% се падат на мрежата от телеком оператори и ритейлъри.

По думите на Кук, iPhone е  имиджов продукт и много купувачи влизат в магазините заради него. Виждайки обаче iPad и MacBook, те купуват и от тези устройства, отбелязва CEO-то.

Apple ще се опита да стимулира продажбите на на смартфони чрез различни кампании. Наскоро стартира акция сред студентите – купувайки iPhone, те получават като подарък карта iTunes Gift с номинал 50 долара.

В началото на лятото заедно с дистрибутора на мобилни телефони Brightstar компанията от Купертино стартира програма за замяна на стари iPhone с нови модели срещу доплащане.

Коментар