TechNews.bg
Бизнес

“Моникомп България” спечели ИТ търга за управление на опашките



Фирма „Моникомп България” ЕООД спечели търга на МДААР за изграждане на системи за обслужване на чакащи клиенти. Предложената от компанията цена е 914 395 лв. без ДДС, съобщиха от Министерството на държавната администрация и административната реформа.
В процедурата се включиха общо пет фирми, но четири от тях – ДЗЗД „Кю Електроник", „Скантек" ЕООД, „ИТА Инженеринг" ООД, „Редматик" ЕООД – отпаднаха, тъй като не са представили пълен набор от изискваните документи.
С избрания изпълнител ще бъде подписано рамково споразумение за срок от 18 месеца. Негово задължение ще е да осигури инсталиране и въвеждане в експлоатация на системите, обучение на служителите и гаранционна поддръжка.  
Внедряването на системите ще се реализира на два етапа, като през първия ще бъдат изградени системи в 7 офиса на КАТ, 20 офиса на НАП и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към Министерството на вътрешните работи. Срокът за изграждане и доставка е до шест месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка – минимум 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.
Системите за обслужване на чакащи клиенти трябва да могат да се адаптират по места и да позволяват управление според принципа на обслужване „на едно гише" и според специализираното разпределение на работните места. Те трябва да съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети, екрани на всяко гише в зависимост от броя им, и комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване.
Автоматизираните системи трябва да осигуряват възможност и за отдалечено подаване на заявки (резервиране) чрез интернет и SMS, както и обратно уведомление на клиентите по същите канали.

Коментари