“Моникомп България” спечели ИТ търга за управление на опашките

Фирма „Моникомп България” ЕООД спечели търга на МДААР за изграждане на системи за обслужване на чакащи клиенти. Предложената от компанията цена е 914 395 лв. без ДДС, съобщиха от Министерството на държавната администрация и административната реформа.
В процедурата се включиха общо пет фирми, но четири от тях – ДЗЗД „Кю Електроник", „Скантек" ЕООД, „ИТА Инженеринг" ООД, „Редматик" ЕООД – отпаднаха, тъй като не са представили пълен набор от изискваните документи.
С избрания изпълнител ще бъде подписано рамково споразумение за срок от 18 месеца. Негово задължение ще е да осигури инсталиране и въвеждане в експлоатация на системите, обучение на служителите и гаранционна поддръжка.  
Внедряването на системите ще се реализира на два етапа, като през първия ще бъдат изградени системи в 7 офиса на КАТ, 20 офиса на НАП и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към Министерството на вътрешните работи. Срокът за изграждане и доставка е до шест месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка – минимум 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.
Системите за обслужване на чакащи клиенти трябва да могат да се адаптират по места и да позволяват управление според принципа на обслужване „на едно гише" и според специализираното разпределение на работните места. Те трябва да съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети, екрани на всяко гише в зависимост от броя им, и комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване.
Автоматизираните системи трябва да осигуряват възможност и за отдалечено подаване на заявки (резервиране) чрез интернет и SMS, както и обратно уведомление на клиентите по същите канали.

Коментар