Продажбите на таблети са нараснали с 29,8% през четвъртото тримесечие на 2013 г., спрямо същия период на предходната година, достигайки 78,45 милиона броя, съобщи Digitimes.com.
Apple продължава да бъде лидер на пазара с iPad. На него се падат 29,7% от всички продажби в периода октомври-декември, докато останалите водещи брандове държат общо 36.6%.
В частност, Samsung е втори със 17%, следван от Amazon с 5,4%. Делът на доставените безименни таблети е 33,8%.
Най-търсени на пазара са 7-инчовите таблети, които са окупирали 31% от продажбите през четвъртото тримесечие. 9-инчовите устройства държат 25,4% от пазара, а на 10-инчовите се падат 15,8%.
Въпреки че много маркови производители пуснаха 8-инчови таблети (Acer Iconia W4, Toshiba Encore 8, Dell Venue 8 Pro, Lenovo IdeaTab Miix 2), тези устройства все още са слабо популярни. Делът им в приходите възлиза на 7,6%.
Това предполагам е за Щатите проучване.
В България, Епъл е 30%, ама друг път 🙂