TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовини

Apple ще си снима сама ТВ рекламите

Водещият маркетолог на Apple Фил Шилър смята, че привлекателност на марката отслабва и вини за това рекламните агенции
Водещият маркетолог на Apple Фил Шилър смята, че привлекателност на марката отслабва и вини за това рекламните агенции

Apple планира сама да снима телевизионните си реклами. Компанията нае двама ключови специалисти от агенция Media Arts Lab, с която си сътрудничи отдавна, за да оглавят новосформирания екип за ТВ реклами, предаде Блумбърг.

Факт са и първите два комерсиални клипа за iPad Air, собствено производство на Apple. В единия от тях като диктор се изявява актьорът Робин Уилямс, а вторият е озвучен от Браян Кранстън.


Новият екип в Купертино ще отговаря също така за всички бъдещи проекти за реклама, възлагани на външни компании. Неотдавна стана ясно, че Apple не е доволна от работата на външните изпълнители.

Изтече преписка между водещия маркетолог на компанията Фил Шилър с агенция TBWA\CHIAT\DAY, в която той говори за отслабваща привлекателност на марката. Освен това CEO-то Тим Кук признава нуждата от търсене на нова рекламна агенция. Рекламните клипове на Apple не са харесвани и от борда на директорите на компанията.

[related-posts]


Миналата година Apple похарчи за реклама 1,1 млрд. долара, в сравнение с $1 млрд. през 2012 г. Тези суми са значително по-малки отколкото бюджетите на конкурентите – Microsoft, например, е похарчила $2,6 млрд. за реклама през 2013 г., а Samsung – невероятните $14 млрд.

още от категорията

Intel поскъпна от слухове, че ще произвежда процесори за Apple

TechNews.bg

За първи път от 15 години Apple може да оглави пазара на смартфони

TechNews.bg

Наближава ли краят на ерата на Тим Кук в Apple?

TechNews.bg

Тим Кук може да напусне Apple още следващата година

TechNews.bg

В търсене на абсолютния финес: iPhone Air

Мария Малцева

Apple разширява сателитните възможности на iPhone

TechNews.bg

Коментари