TechNews.bg
БизнесВодещи новиниИнтернетНовини

Задава се нов играч на интернет пазара в София

„Знаем как се правят мрежи, но което е по-важно - знаем и как НЕ трябва да се правят”, казва Димитър Ганчев
„Знаем как се правят мрежи, но което е по-важно – знаем и как НЕ трябва да се правят”, казва Димитър Ганчев

Екип от специалисти с над 20 години опит в интернет бизнеса стартира създаването на нов доставчик в София. В момента амбициозният проект все още избира име, като приема предложения във Facebook.

„Преди години излязохме от бизнеса с доставка на интернет, защото смятахме, че времето на малките фирми е изтекло и че бъдещето е в консолидацията. Смятахме, че големите фирми ще могат да предлагат по-добри услуги от малките и че няма да можем да ги конкурираме. Оказа се, че това не е съвсем вярно. Не е и много грешно, но не е и съвсем вярно. Има причини да смятаме така, но те са търговска тайна”, пише Димитър Ганчев, който е сред създателите на новия интернет доставчик.


Биснес моделът ще е много прост – без малки букви, без условия и без хитрини (в стил „цената е ОТ …, а скоростта ДО …). Услугата е само една и цената е само една – 25 лв. „all inclusive”, т.е. 100 мегабита интернет и пълен пакет ТВ програми, уточнява Ганчев, който навремето създаде БОЛ.БГ заедно с Вени Марковски.

Предстои изграждане на модерна мрежа за домашен интернет и телевизия, или по-точно – мрежа за цифрови услуги, които в бъдеще могат да не се ограничават само до интернет и ТВ. „Знаем как се правят мрежи, но което е по-важно – знаем и как НЕ трябва да се правят, а в България няма мрежа, която да отговаря на този критерий”, твърди Ганчев.

[related-posts]

Новият интернет доставчик ще се движи по горната граница на технологиите, като услугата му ще е достъпна за всички, а не само за „high-end” потребителите. „Разбира се, винаги на пазара ще има и по-ниски цени, но когато си избираме кола не си купуваме най-евтиния „таралясник” от Горубляне, нали? Е, когато бях студент направих точно това, но сега вече не”, казва Димитър Ганчев.


Новото начинание си търси ново търговско име. Екипът очаква от приятелите в социалната мрежа идеи за името на „новия стар доставчик” на цифрови услуги за дома и офиса.

още от категорията

Пореден срив на интернет услугите по целия свят

TechNews.bg

Една четвърт от световното население остава офлайн

TechNews.bg

Схватката за бъдещето на интернет се ожесточава

TechNews.bg

Интернет става изкуствен, заради… изкуствения интелект

TechNews.bg

Отвореният интернет е в „бърз упадък”. Наистина ли?

TechNews.bg

Интернет става все по-затворен с нови „възрастови ограничения”

TechNews.bg

5 коментара

:o) 23/09/2014 at 12:01

Успех на Димитър Ганчев, определено човек, който знае какво говори.
Няма лошо на пазара да има нови и качествени услуги за Интернет и ТВ, които да не те “връзват” доживот към телеком или оператор…

П.С> Дано в новата фирма не участва бившия му партньор Вени, мега нагляр и палячо, да си седи в америка или в която и дупка да беше сега!

Отговор
Anonymous 21/09/2014 at 20:11

ДСНет

Отговор
Йода 21/09/2014 at 02:13

НИКОГА НЕ ВИКАЙ ‘ХОП’, ПРЕДИ ДА СИ СКОЧИЛ! 8-ХХ

Отговор
Иван 20/09/2014 at 21:05

Съвсем прилична цена, достъпна за всеки. Чудесно!

Отговор
Драгомир 20/09/2014 at 09:33

25 лева никак не е малко. С друга цена се избива рибата, ако ще и при доста по-слаба услуга.

Отговор

Коментари