Стартира национална информационна линия на магазини 2be

От март водещата верига за мобилни технологии на българския пазар 2be стартира национална информационна линия 0700 12 222. На нея гражданите от цялата страна могат да получават информация за всички стоки и услуги във веригата, както и да се осведомяват за програмите на мобилните оператори, за алтернативни ценови решения, да правят справки за сервизни телефони, да подават заявки за съдействие при възникнали технически ситуации и др. Обажданията към националната информационна линия на 2be са на цената на един градски разговор.
Освен предоставянето на информация и консултации операторите на линията ще имат за задача и да приемат мненията и препоръките на гражданите. В информационния център работят девет експерта, които са специално обучени да съдействат бързо при решаването на технически въпроси. Работното време на линията е от 09 до 21 часа без почивен ден.
„Не е достатъчно само да се говори за надеждност на мобилните комуникации, достъпност на високите технологии и качествено обслужване трябва да се предприемат конкретни стъпки за предоставянето им на максимално голям брой граждани. С помощта на националния телефон ще скъсим максимално „разстоянието” между нас и нашите клиенти. Сега, ако клиентът има проблем или въпрос, само трябва да се обади, за да получи компетентно решение. На нуждите на нашите клиенти трябва да се отговаря бързо и от разстояние, без значение в кой край на страната са. Всеки ден, достъпно и отговорно. Затова създадохме националния телефон” -коментира Станислава Арнаудова, изпълнителен директор на 2be.
Новата услуга е част от стратегията на 2be да осигури на клиентите си надеждна мобилна комуникация и да направи високите технологии достъпни.

Коментар