Виртуалната реалност става по-достъпна с VR за G3

VR за G3 се възползва от визуалните и звукови способности на смартфона, за да предостави по-леко и по-удобно решение

VR за G3 се възползва от визуалните и звукови способности на смартфона, за да предостави по-леко и по-удобно решение

Партньорство между LG и Google прави виртуалната реалност (VR) по-достъпна за масовите потребители. VR-ът за смартфони G3 на LG работи с Google Cardboard и дава достъп до редица VR-съвместими приложения и игри от Google Play Store.

За разлика от други VR устройства, проектирани със собствени процесори и дисплеи, VR за G3 се възползва от визуалните и звукови способности на G3, за да предостави по-леко и по-удобно решение. Благодарение на LG G3 Quad HD дисплей, VR за G3 осигурява образ с много по-високо качество за гладко и реалистично VR преживяване.

VR за G3 e изпълнен в характерния Rear Key дизайн и се възползва от 1W говорител с Boost AMP на смартфона. За по-реалистично преживяване, VR за G3 може да бъде съчетан с Bluetooth слушалки, като например LG Tone Infinim.

VR за G3 e изпълнен в характерния Rear Key дизайн и не се нуждае от допълнително сглобяване

VR за G3 e изпълнен в характерния Rear Key дизайн и не се нуждае от допълнително сглобяване

Дизайнът на VR за G3 е базиран на модела за Google Cardboard, който е наличен онлайн за фенове, желаещи да създадат сами своята виртуална реалност. Неодимовият магнитен пръстен на VR за G3 взаимодейства с магнитния жироскоп в LG G3, като така позволявай работа с приложения и менюта без докосване на дисплея. VR за G3 не се нуждае от допълнително сглобяване, освен лесното поставяне на телефона в устройството.

„Макар и в първи стадии на своето развитие, тази технология поставя началото на тенденциите във виртуалната реалност, която до скоро бе скъпа и недостъпна за обикновените потребители”, коментира Крис Йе, вицепрезидент на LG Electronics Mobile Communications.

С помощта на Google Cardboard не само обикновените потребители ще се насладят на VR преживяване, но и разработчиците могат да създават иновации и да правят виртуалната реалност по-достъпна.

Коментар