По-рано този месец Apple представи шумно новия си продукт – смарт часовника Watch, който по думите на CEO-то Тим Кук е най-доброто подобно устройство. Въпреки това обаче акциите на компанията поевтиняха след анонса, а последвалото проучване на Ройтерс в САЩ показва, че повечето американци (69%) нямат намерение да си купят Apple Watch.
Освен това проучването установява, че не всички американци са информирани в достатъчна степен за появата на смарт часовника на Apple. Анкетата е проведена сред повече от 1200 души в периода от 9 до 13 март. Засега няма официален коментар на резултатите от Apple.
Компанията представи Watch на 9 март и обяви цените на устройството. Най-евтиният вариант струва 349 долара, докато премиум модел от розово злато ще се продава за 17 000 долара. Предварителните поръчки ще започнат на 10 април, а продажбите в магазините на Apple – две седмици по-късно, на 24 април.
Да, за всеки влак има пътници, освен за товарния.
Поредната смарт глупост от тая ръпана ябълчица но има за всеки влак пътници нали така 😉