TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовини

Motorola се завърна на българския пазар

Moto X Forcе, върховият смартфон в серията, има уникален нечуплив дисплей и водоустойчивото покритие
Moto X Forcе, върховият смартфон в серията, има уникален нечуплив дисплей и водоустойчиво покритие

След петгодишно отсъствие от българския пазар на мобилни телефони, Motorola се завръща с изцяло нов облик и ново име. Вчера брандът бе представен у нас от ИТ гиганта Lenovo, който през 2014 г. придоби Motorola Mobility от Google за сумата от $2,91 млрд.

В ниския и средния ценови клас компанията ще разчита на своя бранд Lenovo Vibe, а във високия ще се позиционира с премиум марката Lenovo Moto, съобщи Владислав Иванов, мениджър на бизнеса със смартфони на Lenovo за Югоизточна Европа.


„С придобиването на Motorola в началото на 2014-та година Lenovo получи възможност да присъедини един бранд икона с иновативно ноу-хау и знакови постижения в индустрията”, посочи Иванов.

[related-posts]

5-инчовият Moto G е най-достъпното устройство от серията, при което фокусът пада върху водоустойчивостта по IPX7 стандарт. Моделът Moto X Play пък е предложение от висок клас с 21 MP камера и 5,5-инчов дисплей.


Но най-добрата камера в серията е притежание на Moto X Style. Тя има резолюция 21 MP с нулево забавяне на затвора и балансираща цветовете светкавица. Lenovo определя като най-забележителен в серията струващият 1499 лв. Moto X Forcе – с уникален нечуплив дисплей и водоустойчивото покритие.

Всички смартфони от серията Мoto са с чист Android Lollipop и вече могат да бъдат открити в търговската мрежа у нас, уточниха от Lenovo.

още от категорията

Всеки втори потребител в Китай избира Lenovo компютър

TechNews.bg

За първи път от 15 години Apple може да оглави пазара на смартфони

TechNews.bg

Смартфони с батерии 15 000 mAh се очакват скоро на пазара

TechNews.bg

Нов флагман Sony Xperia 1 VIII е близо до пазара

TechNews.bg

Office 1 стана партньор от най-високо ниво на Lenovo

TechNews.bg

Samsung пуска уникален смартфон с три батерии

TechNews.bg

Коментари