След петгодишно отсъствие от българския пазар на мобилни телефони, Motorola се завръща с изцяло нов облик и ново име. Вчера брандът бе представен у нас от ИТ гиганта Lenovo, който през 2014 г. придоби Motorola Mobility от Google за сумата от $2,91 млрд.
В ниския и средния ценови клас компанията ще разчита на своя бранд Lenovo Vibe, а във високия ще се позиционира с премиум марката Lenovo Moto, съобщи Владислав Иванов, мениджър на бизнеса със смартфони на Lenovo за Югоизточна Европа.
„С придобиването на Motorola в началото на 2014-та година Lenovo получи възможност да присъедини един бранд икона с иновативно ноу-хау и знакови постижения в индустрията”, посочи Иванов.
5-инчовият Moto G е най-достъпното устройство от серията, при което фокусът пада върху водоустойчивостта по IPX7 стандарт. Моделът Moto X Play пък е предложение от висок клас с 21 MP камера и 5,5-инчов дисплей.
Но най-добрата камера в серията е притежание на Moto X Style. Тя има резолюция 21 MP с нулево забавяне на затвора и балансираща цветовете светкавица. Lenovo определя като най-забележителен в серията струващият 1499 лв. Moto X Forcе – с уникален нечуплив дисплей и водоустойчивото покритие.
Всички смартфони от серията Мoto са с чист Android Lollipop и вече могат да бъдат открити в търговската мрежа у нас, уточниха от Lenovo.