Медийният гигант AOL придоби компанията RYOT с идеята да пренесе виртуалната реалност в журналистиката, съобщават източници отвъд океана.
RYOT създава медийно съдържание за устройства за виртуална реалност (VR). AOL, от своя страна, ще използва опита на новата си придобивка, за да положи основите на журналистика от следващо поколение.
Подробности за сделката между двете компании не са известни. Предстоящият VR проект все още е едно от малкото начинания, посветени на използването на виртуална реалност в медиите.
Към момента виртуалната реалност намира най-голямо приложение в игрите и развлекателната сфера. Редица компании разработват VR шлемове, които пренасят потребителите във виртуалния свят.
още малко и ще има…седни на стола…отпусни се и хоп иглата в мозъка
влизаш в матрицата 🙂