Софийската опера продава все по-успешно онлайн

Преди представлението на входа се показва само прикаченият файл от имейла, директно от екрана на смартфона

Онлайн продажбата на билети за Софийската опера и балет са скочили 17 пъти през миналата година, в сравнение с 2012 г. Близо една трета (27 %) от продажбите са направени онлайн, сочи статистиката.

За това увеличение основна роля има въведеният чрез ePay.bg онлайн модул за продажба. След регистрация и плащане клиентът получава имейл с електронен билет, който няма нужда да бъде разпечатван. Преди представлението на входа се показва само прикаченият файл от имейла, директно от екрана на смартфона, поясниха от Операта.

„Тази система не само е модерна и технологична. Чрез нея ние се опитваме да насърчим любителите на операта да мислят повече за природата, като не закупуват хартиени билети и не разпечатват електронни или ваучери“, сподели заместник-директорът по административните въпроси Христина Станева.

По нейните думи, иновацията има и още един ефект – забелязва се значителен ръст на чуждестранната публика, както и на посетителите от България на възраст между 18 и 45 години. Услугата е въведена през миналата година, когато се отбелязва и рекордното увеличение.

Нововъведенията обаче не спират дотук. В момента се работи по мобилна версия на сайта на Софийската опера и балет. „Скоро театърът ще има и собствено мобилно приложение, което ще дава информация за програмата и представленията. С тези нововъведения амбицията ни е и през 2017 г. отново да имаме ръст в онлайн продажбите“, допълни Станева.

Коментар