Това можем да заключим след преминалата годишна партньорска среща на марката в България. Тя се проведе в периода 19 – 21 Септември 2008 г, в полите на Рила, Спа комплекс „Боровец Хилс”. Организаторите бяха подготвили различни предизвикателства с офроуд автомобили, с които да амбицират колегите си преди началото на натоварения период. Имаше различни игри и естествено награди.
На кратка презентация домакините от Коника Минолта за пореден път показаха отличните резултати на пазара и новите предизвикателства, пред които се изправят.
Данните на InfoSource са категорични – в България Konica Minolta е безспорен лидер при цветните и при черно-белите А3 печатни устройства за първата половина на 2008 г. Компанията за България следва неотлъчно цветната тенденцията наложена от 2006 и 2007, когато марката отново зае първото място при цветния печат.
Коника Минолта държи на качествената поддръжка след продажба и затова провежда постоянни обучения за повишаване на квалификацията. На срещата компанията раздаде сертификати на успешно преминалите онлайн обученията нa марката в Mplus търговци и техници. Бъдещ проект на Коника Минолта предвижда осигуряване на вътрешна мрежа за комуникация на всички сертифицирани техници в България. Това ще осигури още по-бърз отговор при разрешаване на казуси на място, а онлайн дискусиите между специалистите ще осигурят размяната на опит и знания между старши и начинаещи.
Показани бяха и временните резултати по партньорската програма KIZUNA. Фирма Райс ЕООД държи първото място, следвана от Випимекс ООД и Офис 1 Суперстор. От компанията обещаха още нови програми за стимулиране на продажбите и нови програми за лоялност.
Отразено бе и ежегодното пътуване-награда за търговци, на което бяха изпратени 11 търговци на партньорски фирми, постигнали целите за оборот и тип устройства на продажба. Дестинацията бе вечният град Рим.
Компанията обяви новите интересни продукти до края на годината – bizhub C200, цветно многофункционално устройства за офисни нужди, нямащо аналог в сегмента си и bizhub PRO C6501 – цветна производствена система. Интересно устройство конструирано на базата на принтерите е magicolor 4690MF – то е цветно, многофункционално и впечатлява с функционалност.
Новите стратегии на марката на българския пазар включват гъвкави пакети за финансиране на покупка, подобрени пакети за анализ и оптимизация на документооборота.
Иновацията на компанията с уникалната по рода си услуга CS Remote Care, за отдалечен контрол и диагностика чрез GPRS модем на инсталирани устройства даде резултати. Системата е една от най-гъвкавите и модерни системи за съвременната бизнес среда. Базата, на която е изградена е GSМ(GPRS), максимално защитена и гъвкава връзка между устройствата оборудвани с CS Remote Care и централен сървър на Konica Minolta, който осигурява връзката между MFP и съответният сервизен център.
Без допълнителни разходи, клиентът, възползвал се от услугата получава автоматизиран контрол и обслужване на устройствата си; независимост от вътрешната/външната мрежа; винаги работещо устройство, тъй като устройството се контролира от сервизният център 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата; по-добра производителност, благодарение по-добро обслужване през CS Remote Care; по-малко аварийни спирания, благодарение на проактивната поддръжка, което означава по-ниски разходи по самата поддръжка и утилизация на ресурсите, благодарение на автоматичното изпращане на заявки за зареждане с тонер и други консумативи, различни сигнализации и отчитания.
Новините от компанията не спират до тук. От Април 2008 година, марката навлезе и на пазара за измервателни уреди за контрол на качеството в индустрията и уреди с научно предназначение и медицински изследвания. Компанията благодари на първите си клиенти в тази насока за оказаното доверие. Коника Минолта е световен лидер сред производителите на измервателни инструменти, служещи за измерване на цвят и светлина.
Екипът на Коника Минолта показа, че са силни и задружни не само в търговските резултати, а и когато се забавляват.