23 лаборатории следят за качеството в Huawei

Качеството на продуктите е по-важно от печалбата, заяви Ю Ченгдонг, главен изпълнителен директор на потребителското подразделение на Huawei

Huawei, третият по големина производител на смартфони след Samsung и Apple, панира да засили още повече контрола върху качеството на продуктите си, за да повиши конкурентоспособността на марката.

„Качеството на продукцията е крайъгълен камък за бранда. По наше мнение, продуктите с дефекти в качеството нямат бъдеще”, казва пред China Daily главният специалист по качество на потребителските устройства на Huawei – Ма Бин.

Eжедневно Huawei доставя по 400-500 хиляди смартфона, във всеки от които има от 300 до 500 компонента. Дори незначителен дефект в някой от компонентите може да доведе до сериозни последствия, посочва Ма Бин.

За качеството на продуктите на Huawei отговаря специална изследователска организация в Пекин, която тества смартфоните преди да доставката им на пазара.  Структурата е разположена на площ от 12 хиляди кв. м., наброява 23 лаборатории и може да тества едновременно 5 хиляди смартфона.

„Качеството на продукцията е по-важно от печалбата. Не можем да жертваме качеството заради каквото и да било”, подчертава Ю Ченгдонг, главен изпълнителен директор на потребителското подразделение на Huawei.

В последните години доставките на смартфони Huawei растат експоненциално. Отчасти това се дължи на повишеното внимание към качеството на устройствата, посочват от компанията.

В периода януари-март 2017 г. Huawei пусна на пазара 34,5 млн. смартфона, което е ръст от 21,6% на годишна база. IDC отрежда на китайския производител 9,8% дял от световния пазар на смартфони.

Коментари по темата: „23 лаборатории следят за качеството в Huawei”

добавете коментар...

  1. :о)

    прогрес с масово подбиване на цени – нищо ново
    КИТАЙСКА държавна компания

  2. :)

    Доставчик номер едно са защото продават безбожно евтино. Съпорта им не струва, качеството им също.

  3. (:

    И да плюеш полза няма. Те се развиват и вече са доставчик на мрежово оборудване номер едно за най-големите телекоми. Даже и в Европа.

  4. :)

    Да,да …повярвах им. Всъщност 22 лаборатории са чували, че една от тях може би тества нещо хуавейскоо. Тея са лауреати по некачествени неща, на нас ни продадоха ntp сървър който отказваше да синхронизира часа на сървърите ако времето е с повече от 5 секунди разлика. Чакахме 1 година да го резолвнат този проблем и пред менъджмънта излязаха със становище, че това бил секюрити екстра …. пълни безхаберници са.

Коментар