Солитрон подсили дистрибуцията на HP

HP ще отговори на нарасналото търсене на нейни продукти у нас чрез партньорство с дистрибутора Солитрон, обявиха от корпорацията вчера на среща с бизнеса в столичния хотел Метрополитан.
Солитрон ще се присъедини към трите компании-дистрибутори на НР в момента – Мост Компютърс, Поликомп и NT CHS.
HP очаква над 20% ръст на пазара, който адресира у нас, през 2009 година, съобщиха от компанията в началото на седмицата. Прогнозите са направени на базата на сравнителен анализ на очакваните резултати за 2009 г. спрямо 2008 г., изготвен от анализатори на ИТ сектора.
Ивайло Драганов, мениджър търговски канали в HP България, заяви, че компанията ще разчита на професионалните възможности на Солитрон по отношение на логистика, маркетинг и пр., за да отговори на тенденцията на нарастващо търсене на пазара у нас.
“Следваме стратегия за изграждане на “One-stop Shop”, коментира новото партньорство с водещ световен бранд управителят на Солитрон – Петър Иванов. “HP ще бъде ключов наш партньор в следващите няколко години”, допълни мениджърът, под чието управление дистрибуторът достигна годишни приходи от 51 милиона евро.
Междувременно, Петър Иванов посъветва анализаторите на пазара да извадят нетбуците от категорията на РС-тата, сървърите и лаптопите. Според него, продажбите на този нов клас миниатюрни компютри изкривяват данните за пазарните дялове на компаниите в сегмента на РС-тата.
Наскоро IDC изнесе данни за пазара в ЕМЕА региона през третото тримесечие, които показват, че именно нетбуците разместват статуквото в челната петица. Начело излезе Acer, който пусна през тримесечието линията нетбуци Aspire One, а производителят на Eee PC – тайванската компания Asus се изкачи на четвърто място с невероятния ръст от 156%.

Коментар