Контакт център за 1,25 млн. евро стартира у нас

Нов международен контакт център стартира дейността си в България. „Сиксти Кей” (60К) предлага широка гама от услуги на 17 езика, които се индивидуализират според спецификата на съответния клиент.
До момента в центъра са инвестирани повече от 1,25 милиона евро. Всички направени инвестиции са от страна на акционерите и 60К няма задължения, съобщиха от компанията.
Структурното окабеляване на сградата е изградено с повече от 27 км кабел. Свързаността е осигурена от 2 независими телекомуникационни доставчика, всеки с по 15МБ оптична свързаност.
В момента в 60К работят 225 души, разпределени по обслужване на 3 ключови клиента – AVG Technologies, Be Unlimited и Hotelopia.
AVG Technologies e разработчик на антивирусен софтуер със 70 милиона клиенти по света. Be Unlimited е част от най-големия телеком във Великобритания, ADSL 2+ интернет доставчик. Компанията Хотелопия предлага хотели по интернет и има близо 8 милиона клиенти.
Плановете на 60К предвиждат броят на служителите да надхвърли 1000 до 2-3 години, както и развитие на бизнеса извън страната.

Коментар