Двуцифрен ръст в продажбите очаква eMag за кампанията Black Friday. Това сподели Стефана Здравкова, директор на компанията за България, по време на среща с медиите. Кампанията ще се проведе на 24 ноември и ще обхваща онлайн магазините eMаg и Fashion Days.
„Традиционно при е-пазаруването водещ е секторът „Мода”, но ние очакваме много силно представяне и в стоките за дома и градината”, разказа Стефана Здравкова. Силни са още продажбите на малки домакински уреди като сешоари, тостери, пасатори, като през миналогодишната кампания са поръчани и доставени над 16 хиляди продукта от категорията. Любопитен факт е, че по време на Черния петък през 2016-а са продадени 11 автомобила.
Банковите карти все още имат много нисък дял сред предпочитаните методи за плащане на онлайн покупки, сподели Здравкова. По нейни наблюдения, колкото по на юг отиваме, толкова по-слабо е разпространението им. Въпреки това броят на използващите карти при онлайн пазаруването постепенно се увеличава.
eMag ще посрещне тазгодишното издание на Black Friday с удвоен капацитет на кол центъра, сподели Стефан Коларов, оперативен мениджър на онлайн търговеца. За нуждите на кампанията фирмата е наела още 25 служители, които заедно с настоящите 17 ще се грижат за отговорите на клиентски запитвания. Новите попълнения са постъпили на работа още през септември, за да има време да бъдат обучени. Най-честите обаждания са свързани с потвърждаване за направена поръчка, сочи статистиката.
Техническото обезпечаване на Black Friday също е започнало отдавна и в момента се правят последни тестове, за да се гарантира, че сървърите на компанията ще издържат на натоварването.
Стоките за Черния петък ще тръгват 4 пъти дневно от складовете на компанията в Румъния, като за целта eMag е договорила с трите куриера, с които работи, допълнителен капацитет. „Те също са назначили още служители, за да могат да поемат натоварването от наша страна”, каза Стефан Коларов. От компанията обещават, че доставките ще се извършат за най-много 10 работни дни, а едната от куриерските компании ще разнася стоки дори в неделя.
Разпределението на поръчки в София спрямо останалите градове от страната е около 30:70. Нараства и делът на стоките на български компании, които публикуват офертите си в специалната секция за външни доставчици Marketplace, допълниха от eMag.