Huawei обяви 20% ръст при мобилните устройства

Търсенето на Huawei смартфони нараства във всички ценови класове

Huawei увеличи присъствието си на пазарите на мобилни устройства в 26 европейски пазари – от Стокхолм до Атина, с над 20% ръст в продажбите на годишна база, сочи доклад на потребителското бизнес звено на компанията за продажбите на смартфони през 2017 г. в района на Централна и Източна Европа и Скандинавските държави.

„Huawei засилва позицията си в региона с над 20% ръст в търговската дейност”, каза Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел „Потребителски устройства” за Huawei България и Македония. Тази година компанията ще пусне нови смартфони за интуитивно и достъпно преживяване за клиентите, добави той.

Подразделението Huawei Consumer Business Group отчита нарастващо търсене на смартфон устройства от всички ценови класове – от флагманите до бюджетно ориентираните модели.

Според скорошно изследване на IDC, подкрепено от Huawei, през 2016 г. са продадени 5,6 смартфона за всеки продаден персонален компютър. Повече от 60% от световното население ще притежава смартфони до 2021 г. – тези данни кореспондират с ръста в продажбите на потребителското бизнес звено на Huawei.

Позитивните резултати се отразяват на компанията и по отношение на разпознаваемостта й като премиум бранд в глобален план, сочи докладът. През 2017 г. Huawei заема 49-то място в Топ 100 класация на най-ценните брандове, изготвена от BrandZ, 88-мо място в аналогичен рейтинг на Forbes и позиция под номер 40 в списъка с най-влиятелните брандове на Brand Finance Global 500.

Коментар