Стратегическите цели на Сирма Груп Холдинг предвиждат до края на 2022 година приходите от продажби да нараснат до 120 милиона евро, което отговаря на 35% CAGR на приходите за периода, стана ясно от среща на ръководството на компанията с акционери.
Съгласно стратегията, към 2022 година 70% от приходите от продажби ще бъдат генерирани в Северна Америка и Европа при преобладаващ дял (отново 70%), постигнат чрез използване на XaaS модел на продажби. Бързият темп на растеж следва да бъде изпълнен при запазване на оперативната ефективност от 29% EBITDA марж.
Сирма дефинира точно основните елементи на Стратегията и целите, които си е поставила за периода 2018-2022 г., както и показателите (KPI), чрез които ще се измерва постигането им. Определени са стратегическите технологии, които ще залегнат в основата на бъдещото развитие на Групата и нейната технологична трансформация.
Целта на технологичната трансформация на Сирма е концентрация на когнитивните технологии и развойна дейност в Sirma ENterprise Platform with AI (накратко SENPAI), което ще позволи на Групата да развива силно конкурентоспособни приложения в избраните от нея вертикали на специализация.