Samsung се изкачва сред най-скъпите брандове в света

Samsung притежава четвъртия най-скъп бранд в света, оценяван на $92,3 млрд.

Брандът на Samsung поскъпва и компанията вече е на четвърто място в света по този показател, сочат нови данни на британската анализаторска компания Brand Finance.

От класацията за 2018 г. става ясно, че стойността на бранда Samsung Electronics се е покачила с 39% до ниво от 92,3 млрд. долара. За сравнение, през октомври 2017 г. брандът на Samsung се оценяваше на 51,4 млрд. долара, а през 2012 г. – на 28,5 млрд. долара.

Samsung остава най-скъпият корейски и азиатски бранд и се изкачва в световния класация с две позиции, заемайки четвърто място в рейтинга на най-ценните брандове, изготвят от Brand Finance.

Начело в класацията е онлайн търговецът Amazon, чийто бранд е поскъпнал с 42% и възлиза в момента на 150,8 млрд. долара. Apple заема второ място с бранд на стойност 146,3 млрд. долара, следван от бранда Google, оценен на 120,9 млрд. долара.

Коментар