Банка ДСК подобрява онлайн изживяването със Sitefinity

Чрез Sitefinity банковият уебсайт работи еднакво добре на различните браузъри, екрани и устройства

Новият корпоративен уебсайт на Банка ДСК е създаден със система за управление на съдържанието Progress Sitefinity, съобщиха от софтуерната компания. Чрез нея банката осигурява по-добро онлайн преживяване и обслужване на клиентите си, съпътствано с бърза реакция и адаптация към постоянно променящата се дигитална среда.

„Във време на дигитализация, големи данни и светкавична онлайн комуникация за нас е важно да отговаряме ефективно на нарастващите изисквания за съдържание и качествено обслужване онлайн”, каза Юрий Генов, изпълнителен директор на Банка ДСК  и ръководител направление „ИТ и операции”.

Progress Sitefinity е отговорила на критериите на банката за гъвкавост, аналитичност, персонализация, администрация, сигурност и защита. „С нея можем да навигираме потребителското преживяване на нашия уебсайт и в реално време да се адаптираме към очакванията и нуждите на посетителите”, поясни Генов.

Sitefinity позволява на Банка ДСК да проследява онлайн действията на всеки посетител на уебсайта и да му предлaга персонализирано съдържание, отговарящо на неговите интереси. Чрез функционалностите си за анализ на данни системата може да измерва ефективността на онлайн ангажираността и постоянно да подобрява потребителското преживяване.

Друга ключова функционалност на Sitefinity за Банка ДСК е възможността за лесна поддръжка на многоезичен уебсайт, намаляването на недостъпността до него по време на  планирани профилактики и поемане на пикови натоварвания. Чрез Sitefinity уебсайтът работи еднакво добре на различните браузъри, екрани и устройства.

Според вътрешни данни на Банка ДСК, след пускането на новия уебсайт през юни 2017 г. потребителите прекарват повече време на него и разглеждат по-голям брой страници в рамките на една сесия в сравнение с преди. Ползването на сайта през мобилни устройства се е увеличило с 30%. Показателите от тестовете за ползваемост сочат по-висока удовлетвореност и удобство при ползване.

„Днес начинът, по който клиентите възприемат компаниите, пряко зависи от тяхното онлайн присъствие. Tрансформирането на уебсайтовете в модерни платформи за комуникация е ключова част от успеха на бизнеса”, каза Лилия Месечкова, директор на инженерния екип на Sitefinity в Progress.

По нейните думи, системата Sitefinity дава възможност на банката да се доближи максимално до очакванията и потребителските навици на клиентите си, като в същото време спазва сериозните си изисквания за сигурност и защита, присъщи на финансовия сектор.

Коментари по темата: „Банка ДСК подобрява онлайн изживяването със Sitefinity”

добавете коментар...

  1. Аман

    я ного ги изживявам тез нища

  2. mimosh

    Дано да спрат да си опресняват базата данни между 23:00 и 01:00 часа. Онлайн банкирането им по това време е неизползваемо.

  3. Ивайло

    Progress и ДСК – а дано сега премахнат таксите и си оправят отношението към клиентите

Коментар