Рекорден брой от 21 награди получи брандът за телефони Nokia на Световния мобилен конгрес в Барселона – MWC 2018, изтъкват от финландската компания HMD Global, която притежава правата върху легендарната марка и успешно я възражда на пазара с много нови устройства.
HMD Global успя да грабне вниманието на аудиторията на MWC 2018 с обновения модел Nokia 8110. Нещо повече, брандът Nokia се оказа най-често споменаваният в социалната мрежа Twitter в дните на Световния мобилен конгрес, според проучване на Brandwatch, направено съвместно с Twitter.
Юхо Сарвикас, мениджър в HMD Global, потвърждава, че получените от компанията 21 награди са нов рекорд в историята й. За сравнение, през миналата година брандът грабна 17 награди от MWC 2017 в Барселона.
Що се отнася до популярността в Twitter, прави впечатление, че Nokia изпреварва водещи брандове като Samsung, който обяви в Барселона новия си флагман Galaxy S9. В топ 5 на най-често споменаваните брандове в социалната мрежа по време на MWC 2018 попадат още Huawei, Google и Apple.