Progress NativeChat улеснява разработката на чатботове

Чатботовете разрешават редица належали предизвикателства в областта на обслужването на клиенти (източник: Progress)

Progress NativeChat, платформа за създаване и пускане на чатботове, базирана на изкуствен интелект, вече е достъпна на глобалния пазар, съобщиха от американския разработчик, част от екипа на който се намира в София след сделката с Телерик.

За разлика от останалите подобни решения, NativeChat е изградена върху технологията CognitiveFlow (в процес на патентоване от Progress) и може да бъде обучавана подобно на нов служител – с цели, примери и данни от съществуващите бекенд системи. С нейна помощ организациите позволяват на клиентите си да общуват и извършат транзакции по естествен начин и чрез предпочитан от тях канал, без необходимост от човешка намеса.

Чатботовете разрешават редица належали предизвикателства в областта на обслужването на клиенти, подчертаха от Progress. Чрез изпълнението на транзакционни задачи те могат да освободят ресурс на служителите в контактните центрове и да им позволят да се фокусират върху критични за бизнеса нужди. Сред останалите ползи са намаляване на разходите и повишаване удовлетвореността на клиентите.

Създаването и пускането на чатботове обаче може да бъде сложно и с ограничени резултати, ако не се направи по правилния начин. Progress NativeChat елиминира голяма част от сложността при разработката на чатботове и ускорява пускането на пазара чрез способността си да се самообучава на база на текущото общуване, поясниха от Progress.

„Чатботове са най-способни, когато са интелигентни, разбират контекста и могат директно да извличат данни и изводи от съществуващите системи“, каза Дмитри Черевик, главен технологичен директор в Progress. „С NativeChat могат лесно да се създават чатботове на база на наличните системи, които общуват с потребителите по естествен начин и постоянно подобряват контекстуалното си разбиране, точност и прогнозиране в разговорите“, допълни той.

NativeChat може да бъде интегриран в уеб портали за самообслужване и мобилни приложения, като улеснява процеса във всички канали. Използвайки NativeChat, клиентите могат да се свързват с организациите чрез социални канали като Facebook Messenger или други чат технологии, като изберат най-удобния за себе си начин. NativeChat може да бъде интегриран с всяка бизнес система, поддържаща REST API.

Experian е една от компаниите, които са избрали Progress NativeChat, заради CognitiveFlow технологията, която дава възможност на бота да поддържа разговори, подобни на човешките. NativeChat се разглежда от Experian като потенциална платформа за т.нар. робо-агент услуга на компанията.

Progress NativeChat разбира разговори на 72 човешки езика, като има възможност за вграждане на технология за обработка на естествен език, базирана на Facebook. Платформата е способна да се обучава от съществуващи страници и материали за „Често задавани въпроси“ в рамките на две седмици.

NativeChat стартира в България под проектовото име Darvin.ai в рамките на Progress Labs – вътрешен инкубатор за иновации на компанията. Част от останалите проекти в Progress Labs са насочени към разширена и виртуална реалност, блокчейн, периферни изчисления за IoT, базирани на изкуствен интелект нови приложения и др.

Коментар