AMD обяви тясно партньорство с Microsoft за развитие на DirectX Raytracing по време на Конференцията за разработчици на игри GDC 2018, която се провежда тази седмица в Сан Франциско, Калифорния.
„AMD си сътрудничи с Microsoft, за да помогне да се дефинира, усъвършенства и поддържа бъдещето на DirectX12 и рейтрейсинга (проследяването на пътя на светлината в компютърно генерираните изображения)“, поясниха от разработчика на процесори и графични решения.
Компанията подчерта също, че е в челото на иновациите с новия модел на програмиране и интерфейса за програмиране на приложения (API), базирани на графичното програмиране на системно ниво.
AMD участва в няколко сесии на GDC 2018. В допълнение, компанията ще обсъди с разработчиците на игри техните идеи, свързани с PC-базираните рейтрейсинг техники за качеството на изображенията, възможностите за ефекти и производителността.