За няколко години, откакто е на пазара на телевизори, китайската компания Xiaomi успя да влезе в челната десетка на производителите в света, съобщи Gizchina, позовавайки се на данни от All View Cloud.
Xiaomi увеличава бързо продажбите си на телевизори, благодарение на агресивна реклама, често пускане на нови модели и привличане на клиенти с ниски цени. Тази стратегия дава резултат и телевизорите на Xiaomi вече са в Топ 10 на най-популярните в света.
Успехът на Xiaomi е повлиян в голяма степен от продажбите на необятния пазар в Китай, където телевизорите на компанията срещат добър прием сред потребителите. Xiaomi пусна първия си телевизор през 2013 г. в Китай, а преди две години излезе на световния пазар.
Безусловен лидер на пазара за телевизори е Samsung, с голяма преднина спрямо останалите играчи. На второ място е друг корейски гигант – LG, следван от TCL, Hisense, Sony, Philips, Skyworth, Sharp, Panasonic и Xiaomi (10-то място).
Разбира се , че европейският потребител ще избере телевизор от утвърдил се на пазара
производител от Япония или Ю.Корея.