Fujitsu обнови партньорската си програма

Технологичният гигант Fujitsu обнови партньорската си програма SELECT Partner Program, която е разработена така, че да насърчи партньорите на компанията в процеса на дигитална трансформация на техните клиенти.

SELECT Partner Program 2018 е структурирана около три основни стълба – опростеност, иновации и засилена ангажираност, формирани след директната обратна връзка от текущите партньори, съобщиха от Fujitsu.

Новостите, застъпени в програмата, са: достъп до разширено портфолио от технологични решения, специални инициативи за паневропейски търговци чрез партньорското ниво SELECT Infinity, както и промяна в условието за достигане до ниво SELECT Circle за специализираните в определени сфери партньори и доставчици на услуги.

В програмата са инвестирани един милион евро за подобряването на използваните партньорски инструменти, включително партньорския портал и ново мобилно приложение, уточниха от Fujitsu.

Промените в партньорската програма на Fujitsu се въвеждат с оглед на очакваното въздействие, което дигитализацията ще окаже върху партньорската мрежа и пренасочването на клиентското търсене от директни технологични покупки към модели за заплащане на услуги (as-a-service) или за фактическото използване на услуга (pay-as-you-go).

SELECT Partner програмата на Fujitsu за 2018 година ще подкрепи партньорите при трансформирането им от търговци към доставчици на управлявани услуги и доверени съветници в процеса на дигиталната трансформация на клиентите.

Нови нива на партньорство са SELECT Infinity – предназначено за специфичните нужди на паневропейските търговци, и SELECT Circle – създадено за специализираните в определени сфери партньори и доставчици на услуги.

Партньорите, поканени да се присъединят към SELECT Infinity, получават достъп до най-обширната селекция от продукти и услуги в допълнение към възможността да реализират международни проекти.

SELECT Circle партньорството е фокусирано върху консултанти и доставчици на услуги, експерти в съвременни технологични решения като изкуствен интелект (AI), интернет на нещата (IoT), дигитални инфраструктури и бъдещото работно място.

И двете нови общности ще получат персонализирани програми за обучение въз основа на техните индивидуални изисквания и бизнес планове.

Освен това Fujitsu инвестира един милион евро в подобряване на своя партньорския портал, базирайки се на резултатите от скорошно проучване върху предпочитанията за комуникация на над 1200 партньори на компанията от региона на EMEIA. В допълнение към уебинарите и бюлетините, Fujitsu инвестира в по-добри инструменти за работа в партньорския портал и разработката на мобилно приложение за рационализиране на процесите. Партньорите получават достъп и до онлайн чат функция за адресиране на търговски или технически въпроси.

Fujitsu разширява и възможностите за увеличаване на приходите на своята мрежа от търговци, включвайки нови елементи в портфолиото си. В основата му продължават да стоят решения за „Future Workplace“, в лицето на работни станции и ултрамобилни премиум устройства, дигитални инфраструктури, вкл. Hybrid IT, защита на данните и интегрирани системи. Последното нововъведение е т.нар. „Fujitsu’s extensive security portfolio“. По-късно тази година се очаква и добавянето на решения в областта на изкуствения интелект интернет на нещата.

Разширяването на портфолиото се прави в отговор на увеличаващото се търсене на цялостни решения за сметка на отделни физически устройства. Fujitsu предлага и обширни обучения за всяка технологична област в помощ на преминаването на своите партньори към модела на съвместно (заедно с техните клиенти) създаване. Обученията включват предпродажбени и технически инструкции, както и как да се продават готови решения.

Коментар