Корпорацията HP представи серия от нови и подобрени програми в помощ на потребителите, търсещи техническа поддръжка и отговори на своите въпроси онлайн.
Подновеният глобален peer-to-peer онлайн форум за поддръжка позволява на участниците да се свързват помежду си, за да споделят впечатления и съвети или да търсят отговори на въпроси за собствените си HP продукти.
Усъвършенстваният сайт HP Customer Care всеки месец се посещава от над 20 милиона посетители, които търсят в него информация за решаване на различни проблеми.
Безплатни онлайн курсове за потребителите отговарят на въпроси за преминаване към Windows Vista, безопасно използване на безжични комуникации и работа с дигитални албуми.
Множество онлайн видео клипове обучават и дават съвети по различни теми – от свързването на два монитора до инсталирането на TV тунер към компютъра.
Новите и подобрени програми отразяват промяната в начина, по който клиентите на НР споделят информация и общуват онлайн. Тъй като все повече и повече потребители се насочват към онлайн поддръжка, трафикът на сайта НР Customer Care се е увеличил с 18% от януари до октомври 2008 г., в сравнение със същия период на 2007 г.
Вътрешни проучвания на компанията показват, че с пускането на нова инфраструктура за потребителска поддръжка, нови call центрове и програми за обучение, удовлетворението от техническото обслужване на продуктите НР се е подобрило с 30% от октомври 2007 г. до октомври тази година.
Водещ сред новите онлайн програми е новосъздаденият потребителски форум за поддръжка, в който участниците могат да споделят идеи, да задават въпроси и да помагат със съвети на останалите. Форумът е разделен на множество категории с изобилие от теми. Той може да бъде персонализиран чрез отбелязване на ключовите съобщения или RSS абонамент за нови постинги по конкретни теми.
През следващите няколко месеца към форума ще бъдат добавени и нови компоненти като блогове на изявени ИТ специалисти, онлайн семинари с модерирани въпроси и отговори, както и wikis, чрез които да се увеличи наличната информация с ново съдържание.
Поддръжка по телефон, имейл и чат в реално време ще бъдат достъпни, в случай, че потребителите не могат да намерят решение на проблем си. Първоначално форумите са само на английски. През втората половина на 2009г. те ще бъдат достъпни на френски и испански, а в последствие и на други езици.