Телекомуникационният форум TELFOR 2008 се организира за 16ти пореден път в Белград, Сърбия като годишна местна среща на професионалистите в сферата на телекомуникациите и информационните технологии. Присъстващи на събитието са телекомуникационни инженери, икономисти, журналисти, мениджъри, управници, студенти, аналитици, оператори, доставчици на услуги и др. Така TELFOR става форум, на който всички свързани аспекти с телекомуникациите и ИТ са обсъждани: технически теми, теми за развитие на политики, регулаторни и икономически въпроси, образование, производство на оборудване, услуги и действие на системи.
Орлин Маринов, ITCE старши консултант за ITSM и Информационна сигурност, участва като лектор в TELFOR 2008. Той има повече от 10 години опит в сферата на Информационна сигурност и повече от 3 години от в Управлението на ИТ услуги. Орлин притежава сертификат ITIL Foundation и е достигнал най-високата степен на сертификация за Управление на ИТ услуги – ITIL Manager. Също така, той е сертифициран професионалист в Информационната сигурност, както старши инструктор за Windows networking, услуги за сигурност, ISA Server и PKI.
Орлин изнесе професионална техническа презентация на “Еволюция от мрежово ориентирани към клиентски ориентирани ИТ операции със ITIL Version 3 “
Целите на презентацията бяха да:
-
Дискутира предизвикателствата които срещат телекомите във връзка с обединението на телекомуникационни и информационни технологии, драстичното усложняване на услугите и повишените изисквания от клиентите за качество.
-
Покаже тенденциите за обединяване на управлението на конфигурациите на телеком и ИТ услугите.
-
Опише предимствата в комбинираното използване на eTOM и ITIL.
-
Споделим опита на ITCE за това как правилно да внедряваме и подобряваме процесите по експлоатация.
-
Покаже нуждата от обединяване на ITSM инструментите като BMC Remedy със CRM системите.