София е сред домакините на пътуващото експо на китайския технологичен гигант Huawei. Експо камионът отваря врати тази седмица на три места в столицата – Megapark/The Mall, Antim Tower в кв. Захарна фабрика и Бизнес парк, съобщиха от компанията.
Сред акцентите в тазгодишното „турне“ са 5G иновациите, включващи вече демонстрираната облачна технология за мобилни мрежи CloudAir, технологията за разделяне на ъплинк и даунлинк трансмисии и други разработки на Huawei.
Иновациите, вече тествани успешно, ще ускорят трансформирането на мрежите във виртуализирани и облачно-базирани структури, което от ключово значение за по-бързата и сложна мрежа от пето поколение (5G), подчертаха от Huawei.
Компанията, която е водещ доставчик на телеком оборудване и смартфони в света, разкрива на роудшуото и визията си за по-добра свързаност: за B2B, ИТ и облачните услуги, както и за индустрията на теснолентовия „интернет на нещата“, движена от цифровото развитие на бизнес средата, „умните градове“ и дигитализацията на всекидневието.
Според Huawei, бизнесът ще се разраства по-бързо и устойчиво с B2C подход (бизнес – потребител), B2H подход (бизнес – хора) и видео услуги. Компанията насърчава мрежовите доставчици да се преориентират от традиционни мрежови операции към операции, фокусирани върху потребителя.
Huawei декларира също стремеж да реализира максимално облачния изчислителен потенциал на SDN (софтуерно-дефинираните мрежи), големите данни и интернет на нещата в името на отворени, гъвкави, устойчиви и сигурни информационни и комуникационни технологии. Такава интернет екосистема създава условия за всеобщо развитие – както на публичните институции, така и на финансовите услуги, енергетиката, транспорта, строителството, образованието, казват от Huawei.
Oсвен през България, тази година роудшоуто на Huawei ще мине през още 16 държави от Централна и Източна Европа, както и през скандинавските страни.