Progress пусна софтуер за разговорен UI в чатботове

Чатботовете са важен канал за непрекъсната и нискобюджетна комуникация с клиентите (източник: Progress)

Софтуерната компания Progress, доставчик на технологии за създаване и пускане на приложения, обяви нови компоненти за разговорен потребителски интерфейс (Conversational UI) за популярните си продукти за разработчици Telerik и Kendo UI.

.NET и JavaScript разработчиците вече могат да създават по-добри естествени разговори с всяка платформа за разработка на чатботове, включително Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др. Това е първият в индустрията цялостен пакет от компоненти за разговорен потребителски интерфейс, създаден специално за чатботове, подчертаха от Progress.

Чатботовете са важен канал за непрекъсната и нискобюджетна комуникация с клиентите. За много организации създаването на чатбот, който може да общува ефективно и по естествен начин, е предизвикателство и отнема време. Новите компоненти на Progress се явяват бърз и лесен начин за създаване и имплементиране на технологията в собствените приложения на компаниите.

Компонентите за разговорен UI за Telerik и Kendo UI представляват пакет от UI контроли, с които .NET и JavaScript разработчиците могат да изграждат съвременни чатбот приложения на платформа за чатботове по свой избор за уеб, десктоп и мобилни технологии. Те подобряват естествения разговор, базиран на чатбот, използвайки интуитивни визуални елементи.

Функционалностите за разговорен UI са налични в над 12 пакета от инструменти в Telerik и Kendo UI. Разработчиците могат да ги имплементират с помощта на съществуващите си умения и с предпочитаните от тях технологии. Компонентите позволяват включване на важни елементи в дизайна като различни видове карти (например карти за избор на продукти, маршрут на полет, календар за посочване на дати и др.), чрез които разработчиците да контролират по-добре посоката на разговора, за да бъде максимално естествен и интуитивен.

Microsoft дава на разработчиците инструментите, с които те могат да създават изкуствен интелект. Работим с компании като Progress, за да предоставим на общността услуги и компоненти, които ни помагат да превръщаме това в реалност“, каза Бет Маси, старши мениджър „Продуктов маркетинг“ за .NET Platform в Microsoft.

По нейните думи, инструменти като разговорен потребителски интерфейс помагат на .NET общността да създава по-приятни визуални и лесни за ползване чатботове, които подобряват цялостното клиентско преживяване и увеличават ползването на технологиите с изкуствен интелект.

Новите компоненти на Progress за разговорен UI са съвместими с всички основни платформи за създаване на чатботове, сред които Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др. Те поддържат възможност за унифициран дизайн – визуално чатботовете могат да изглеждат като други уеб, десктоп и мобилни приложения с помощта на компонентите, предлагащи висока къстамизация.

Компонентите ни за разговорен потребителски интерфейс за Telerik и Kendo UI са поредната иновация за Progress, създадена в България“, коментира Веско Колев, вицепрезидент „Продукти за разработчици“ в Progress. „Чрез тях ние предоставяме ценен инструмент на ИТ общността за създаване на ефективни чатбот преживявания в техните бъдещи и съществуващи приложения за уеб, десктоп и мобилни технологии“.

Обявените компоненти за разговорен UI за Telerik и Kendo UI са подходящи за разработчиците, които искат да създават свои собствени чатбот преживявания на платформи на Microsoft, Facebook, Google и Amazon. За организациите, търсещи решение за транзакционно обслужване на клиенти, Progress предлага Progress NativeChat – базирано на изкуствен интелект решение за чатботове, които могат да бъдат обучени и внедрени само за седмици.

Коментар