TechNews.bg
Водещи новиниНовиниСофтуер

Progress пусна софтуер за разговорен UI в чатботове

Чатботовете са важен канал за непрекъсната и нискобюджетна комуникация с клиентите (източник: Progress)

Софтуерната компания Progress, доставчик на технологии за създаване и пускане на приложения, обяви нови компоненти за разговорен потребителски интерфейс (Conversational UI) за популярните си продукти за разработчици Telerik и Kendo UI.

.NET и JavaScript разработчиците вече могат да създават по-добри естествени разговори с всяка платформа за разработка на чатботове, включително Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др. Това е първият в индустрията цялостен пакет от компоненти за разговорен потребителски интерфейс, създаден специално за чатботове, подчертаха от Progress.


Чатботовете са важен канал за непрекъсната и нискобюджетна комуникация с клиентите. За много организации създаването на чатбот, който може да общува ефективно и по естествен начин, е предизвикателство и отнема време. Новите компоненти на Progress се явяват бърз и лесен начин за създаване и имплементиране на технологията в собствените приложения на компаниите.

Компонентите за разговорен UI за Telerik и Kendo UI представляват пакет от UI контроли, с които .NET и JavaScript разработчиците могат да изграждат съвременни чатбот приложения на платформа за чатботове по свой избор за уеб, десктоп и мобилни технологии. Те подобряват естествения разговор, базиран на чатбот, използвайки интуитивни визуални елементи.

Функционалностите за разговорен UI са налични в над 12 пакета от инструменти в Telerik и Kendo UI. Разработчиците могат да ги имплементират с помощта на съществуващите си умения и с предпочитаните от тях технологии. Компонентите позволяват включване на важни елементи в дизайна като различни видове карти (например карти за избор на продукти, маршрут на полет, календар за посочване на дати и др.), чрез които разработчиците да контролират по-добре посоката на разговора, за да бъде максимално естествен и интуитивен.

[related-posts]


Microsoft дава на разработчиците инструментите, с които те могат да създават изкуствен интелект. Работим с компании като Progress, за да предоставим на общността услуги и компоненти, които ни помагат да превръщаме това в реалност“, каза Бет Маси, старши мениджър „Продуктов маркетинг“ за .NET Platform в Microsoft.

По нейните думи, инструменти като разговорен потребителски интерфейс помагат на .NET общността да създава по-приятни визуални и лесни за ползване чатботове, които подобряват цялостното клиентско преживяване и увеличават ползването на технологиите с изкуствен интелект.

Новите компоненти на Progress за разговорен UI са съвместими с всички основни платформи за създаване на чатботове, сред които Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др. Те поддържат възможност за унифициран дизайн – визуално чатботовете могат да изглеждат като други уеб, десктоп и мобилни приложения с помощта на компонентите, предлагащи висока къстамизация.

Компонентите ни за разговорен потребителски интерфейс за Telerik и Kendo UI са поредната иновация за Progress, създадена в България“, коментира Веско Колев, вицепрезидент „Продукти за разработчици“ в Progress. „Чрез тях ние предоставяме ценен инструмент на ИТ общността за създаване на ефективни чатбот преживявания в техните бъдещи и съществуващи приложения за уеб, десктоп и мобилни технологии“.

Обявените компоненти за разговорен UI за Telerik и Kendo UI са подходящи за разработчиците, които искат да създават свои собствени чатбот преживявания на платформи на Microsoft, Facebook, Google и Amazon. За организациите, търсещи решение за транзакционно обслужване на клиенти, Progress предлага Progress NativeChat – базирано на изкуствен интелект решение за чатботове, които могат да бъдат обучени и внедрени само за седмици.

още от категорията

Изкуствен интелект открива интернет зависимост с 86% точност

TechNews.bg

7 тенденции в изкуствения интелект през 2026 г.

TechNews.bg

AI резюметата съсипват труда на кулинарните блогъри

TechNews.bg

AI не се отплаща, но компаниите увеличат разходите си за него

TechNews.bg

Тръмп наема 1000 специалисти за „Технологичната сила“

TechNews.bg

Южна Корея въвежда  всеобхватни регулации за изкуствения интелект

TechNews.bg

Коментари