Dell ще поддръжа клиентите дистанционно

Компютърният гигант Dell стартира голям брой нови услуги за потребителите от Европа, Близкия изток и Африка (EMEA). Една от тях е DellConnect – помощно средство, чрез което техник на Dell може дистанционно да получи достъп до компютъра на клиента, да направи диагностика и в реално време да реши често срещани проблеми.        
“Стотиците хиляди допитвания, които сме правили сред нашите клиенти, показват, че това е бъдещето при решаване на повечето често срещани компютърни проблеми”, заяви Стивън Мърдок, вицепрезидент по обслужването на Dell EMEA. 
Компанията пусна и безплатна услуга за размяна на съобщения в реално време, наречена Dell Chat. Чрез нея потребителите могат бързо да получат отговори от специалистите на Dell на въпроси, свързани с хардуера, поръчките и продажбите. 
Приложението Dell Support 3.2 пък опростява поддръжката на системата чрез непрекъснато сканиране на компютрите на потребителите и последващо автоматично инсталиране на фиксове, ъпдейти и драйвери. То работи във фонов режим, така че потребителите не подозират присъствието му, докато то не открие проблем и не представи автоматичен фикс или ъпдейт. 
Друг инструмент от Dell Support 3.2 е PC Check-Up – самостартиращо се приложение, което извършва цялостна диагностика за установяване на хардуерната и софтуерната конфигурации на РС-то.
За да улесни настройката, откриването на неизправности, поправката и управлението на домашни и малки офис мрежи, вкл. и безжични, компанията предлага Dell Network Assistant. Това е интуитивно приложение, инсталирано фабрично в системите Inspiron и Dimension.
Специално за настолните компютри Dimension е приложението SecureData, което опростява процеса на бекъп. Потребителите могат да задават планирани бекъпи, които се стартират ежедневно, ежеседмично или ежемесечно. Решението включва Intel Matrix RAID 1, втори твърд диск и софтуера за бекъп Norton Ghost 10, който подпомага защитата на твърдия диск от сривове, вирусни атаки, операторска грешка и др.

Коментар