М-Тел става триизмерен със своя обновен, по-модерен бранд

В резултат на тримесечни изследвания сред потребителите на мобилни услуги, Мобилтел предприе важна крачка в посока модернизиране и обновяване на корпоративната си идентичност, в това число и на своето лого като визуален израз на тази идентичност.
Редизайнът е аналог на посланието, което М-Тел иска да отправи към своите клиенти, а именно ценностите на компанията – иновативност, доверие, общност. Трите ценности са изведени отново вследствие на резултатите от проведените през последните няколко месеца проучвания. Иновативност, защото според клиентите всички иновативни услуги и технологии вдъхновяват и улесняват ежедневието им. Доверие, тъй като според тях М-Тел уважава нуждите им и притежава силата да превърне това уважение в реални действия. Отново клиентите са тези, които се чувстват комфортно и сигурно като част от най-голямата общност, същевременно повишавайки чувството им за свобода.
В резултат от проучванията стана ясно, че настоящото лого се възприема най-добре от всички останали предложения, сред които и такива за пълна промяна на знака. Клиентите биват привлечени най-вече от типично изписаното М. Според тях то е израз както на модерност и динамичност, така и на стабилна компания, отворена към нови идеи.
Предвид това, логото е обновено, без да се загубят основните му черти и характер. Като резултат е запазена формата на буквата М, която се оказва най-добрата и най-разпозваема част на марката. Наблюдава се лек, но забележим 3D ефект, като тази по-модерна характеристика подчертава идеята за иновативност. В знака е запазена и цветовата гама, като й е придаден малко по тъмен нюанс от предходния. Това прави логото по-стилно, елегантно и утвърждаващо.
По повод своята обновена визия, М-Тел ще предложи на своите абонати няколко атрактивни промоции.
За улеснение на клиентите, 15 продукти и услуги на компанията вече могат да бъдат тествани в магазините на М-Тел. Така например, ако те желаят да закупят лаптоп с VMC устройство или пък да разберат как работи M-Tel HomeBox, то те ще имат възможност да изпробват техните функционалности на място в магазина.
Всички Box продукти или високоскоростен интернет, в комбинация с M-Tel NetBook, се предлагат с бонус един месец без месечна такса.
В допълнение, потребителите на M-Tel EXTRA SIM, които посредством услугата искат да ползват едновременно до три мобилни устройства с един номер, също няма да заплащат месечна такса за двете допълнителни SIM карти през първия месец.
Клиентите на компанията, които обичат да сърфират в световната мрежа през мобилния си телефон чрез M-Tel Surf 25 или пък да тестват предимствата на Vodafone live! пакетите, ще бъдат освободени от месечна такса за един месец.
Промоциите са в сила от 5 февруари до 15 март.
Специални предложения ще има и за тези, които искат да се сдобият с нов мобилен телефон. Само 9,90 лв. ще струва ултратънкият Vodafone 225 с нов абонамент по избор на клиента. Моделът се отличава с модерен дизайн, малки размери и цветен дисплей.
Музикалните маниаци пък могат да се сдобият със стилния Vodafone 533 на двойно по-ниска цена – само за 64 лв., с нов абонамент M-Tel COMFORT 200. Слайдерът разполага с 1,3 MP камера, MP3 плеър и micro SD слот.
Само за 29 лв. или с 88% по-евтино ще се предлага популярният модел Nokia 6300 с абонаментен план M-Tel FIT L. Металният корпус и компактните размери превръщат телефона в надеждно и практично комуникационно средство.
Предложенията ще са валидни от 26 януари.
През месец февруари програмата за лоялност М-Тел Клуб ще предоставя на клиентите вместо една, по две точки срещу всеки лев от месечната им сметка. Освен това, програмата вече ще обнови портфолиото си с нови награди за лоялните клиенти на компанията.
Любопитни факти около телевизионния клип
Телевизионният клип, който е част от рекламната кампания по представяне на обновената визия на М-Тел, е дело на испанския режисьор Алехандро Толедо. Той снима за първи път рекламен клип за компанията, след като е работил вече по няколко проекта в България. Толедо държи да създаде много реалистична, почти филмова визия на клипа, затова кани за този проект оператора Хавиер Агиресаробе, с когото напоследък оформят успешен тандем. Припомняме, че именно Хавиер е операторът, снимал последния филм на Уди Алън – „Вики Кристина Барселона”. През последните десетина години той е работил с режисьори като Педро Алмодовар, Алехандро Аменабар и Милош Форман, както и с актьори като Никол Кидман, Хавиер Бардем, Пенелопе Круз, Скарлет Йохансон, Натали Портман, Виго Мортенсен, Робърт Дювал и Шарлийз Терън.
Хавиер Агиресаробе пристига за снимките след като прави пауза в работата си по пост-продукцията на последния си филм в Лос Анжелис. Става дума за филма „The Road” с австралийския режисьор Джон Хилкоут.
В рамките на 4 дни в клипа са заснети 12 различни локации. Огромна част от кадрите са снимани с камера от ръка, неизменно от Алехандро, който се чувства в свои води само когато е лично зад камерата. Изключение правят няколко епизода, които са заснети с две камери – например сцената с войниците под дъжда и влюбеното момче в училищния коридор, в които Алехандро и Хавиер снимаха в тандем. Парчето към клипа се казва Bubbly и е на Colbie Caillat.
Паузите между снимките Алехандро прекарва често на телефона, тъй като очаква всеки момент съпругата му да роди третото им дете. Може би за негово щастие, раждането не се случи преди края на снимките и неговото завръщане в Испания.

Коментар