М-Тел премина одит за коректност на фактурите си

За трета поредна година М-Тел премина одита за акуратно таксуване на използваните от клиентите услуги, обезпечаващ верността на издаваните фактури, съобщиха от оператора.
М-Тел припомня, че през 2007 г. стана първият мобилен оператор в България със сертификат, гарантиращ прозрачност на тарифирането и коректност към клиентите.
Всяка година експерти от BABT (British Approvals Board for Telecommunications) оценяват дали фирмата, която притежава сертификата, продължава да отговаря на нормативните изисквания на британския регулатор Ofcom и на база тази проверка сертификатът бива подновен.
По време на одита се проверява дали сумата на фактурата е под или над реалната сума (Undercharge & Overcharge), както и качество на предлаганата услуга.
Полученият сертификат отговаря на техническите изисквания на британския регулатор Ofcom и е издаден от BABT, една от водещите компании в света, която сертифицира продукти и услуги в сферата на телекомуникациите, гарантирайки по този начин, че те отговарят на съответните регулаторни изисквания и стандарти.
Сертификатът, който е даден на М-Тел, има допустимо отклонение като стойност на издадените фактури 0,002%, а следващото одитиране ще бъде извършено през есента на 2009 г.
В рамките на настоящата година предстои също така издаването на подобен сертификат, гарантиращ коректността при таксуването на клиентите, ползващи предплатен абонамент.

Коментар