Xiaomi се откъсва на пазара за носима електроника

Експанзия на международния пазар позволи на Xiaomi да се утвърди начело в продажбите на устройства от категорията носима електроника. Китайската компания изпреварва Apple и Fibit, по данни на IDC за третото тримесечие на годината.

В периода юли-септември Xiaomi е доставила на световния пазар 6,9 млн. носими устройства, което е с 91% повече, отколкото през третото тримесечие на миналата година. Пазарният дял на компанията е нараснал от 13,7% а до 21,5% в рамките на една година, сочи докладът на IDC.

Xiaomi се утвърждава на първо място, благодарение на успешните продажби на фитнес-гривната Mi Band 3 и експанзията извън пределите на Китай. По-рано на китайския пазар се падаха 80% от продажбите на Xiaomi, но през последното тримесечие този дял намаля до 61%, за сметка на ръст в Индия, Европа, Африка и Близкия Изток.

Втори по големина доставчик на носима електроника е Apple. През третото тримесечие американската компания е продала 4,2 млн. смарт часовника Apple Watch, което е с 54% повече на годишна база и отрежда на гиганта от Купертино дял от 13,1% на световния пазар.

В топ 3 влиза още компанията Fitbit, която контролира 10,9-процентен дял от пазара, благодарение на 3,5 млн. доставени устройства. На годишна база обаче продажбите на Fibit са намалели с 3,1% – най-лош резултат в челната петица, където място намират още Huawei и Samsung с продажби съответно на 1,9 и 1,8 млн. носими устройства.

Коментари по темата: „Xiaomi се откъсва на пазара за носима електроника”

добавете коментар...

  1. Mi Band 3

    Как не намерихте поне една снимка на Mi Band 3 а показвате старата Mi Band 2 и я обозначавате като Mi Band 3. Май си нямате никаква представа какво копирате.

Коментар