Доходоносно четвърто тримесечие и като цяло – силно печеливша 2018-та година отчете компанията Twitter, известна с едноименната социална мрежа. Загубите отстъпват място на печалбата, благодарение на постъпленията от реклама.
Приходите на Twitter за периода октомври-декември възлизат на 909 млн. долара, повечето от които – 791 млн. долара – идват от продажби на реклама. За сравнение, година по-рано компанията отчете приходи от 732 млн. долара за същия период, а рекламата генерира 644 млн. долара.
Twitter увеличава и печалбата си през четвъртото тримесечие – от 91 млн. до 255 млн. долара на годишна база. Като цяло за 2018 г. приходите на социалната мрежа възлизат на 3,04 млрд. долара, спрямо 2,44 млрд. долара за предходната година.
Чистата загуба от 108 млн. долара през 2017 г. отстъпва място на солидна печалба в размер на 1,2 млрд. долара през миналата година, което свидетелства за много висока рентабилност на бизнеса.
Към края на 2018 г. Twtter е разполагала с налични парични средства и техни еквивалентни на стойност 4,315 млрд. долара, сочи още финансовият отчет на популярната микроблогърска услуга.