Китайският производител Xiaomi настъпва във всички сегменти на пазара за потребителска електроника – смартфони, лаптопи, телевизори, носими устройства и други джаджи. Експанзията е свързана и със сериозно разрастване на персонала на компанията.
За една година екипът на Xiaomi е набъбнал с 60%, сочат актуални данни от компанията, огласени от главния изпълнителен директор Леи Джун. Към края на март 2018 г. за компанията са работили 14513 души, докато в края на февруари 2019 г. броят им вече е 23 000.
Леи Джун твърди, че Xiaomi няма да върви по стъпките на други компании, които съкращават персонал или намаляват заплатите, въпреки че макроикономиката се намира под натиск.
Нещо повече, персоналът на Xiaomi ще продължи да се разраства и в бъдеще, което е обусловено от плановете за експанзия на компанията. Отскоро китайският производител усвоява пазарите в Европа, Африка и редица други региони, след като се превърна в ключов фактор в родината си, а също и в Индия.