Доставчикът на ИТ услуги Kaufland Service IT HUB разширява дейността си в България. Компанията, която участва в създаването на технологични процеси за групата Schwarz, откри своя втори офис у нас с планове за удвояване на екипа си в до края на 2020 г. и нови проекти.
„През 2017 г. Kaufland Service IT HUB стартира с екип от 9 софтуерни разработчици, а в момента те са 110, като броят на служителите до края на 2020 г. е планиран да се удвои”, заяви министърът на икономиката Емил Караниколов.
Kaufland Service IT HUB създава решения и процеси за най-голямата европейска група в сектор търговия – базираната в Германия Schwarz. Чрез своите хъбове Schwarz IT разработва технологии, които подобряват клиентското обслужване в над 11 500 хипермаркета на 3 континента и подпомагат работата на над 400 000 служители в групата.
От близо три години в София работи най-големият хъб на Schwarz IT, който разширява дейността си, своя екип и проектите за оптимизиране и автоматизиране на процесите, които подпомагат търговията на Schwarz групата в цял свят.
Концепцията на Kaufland Service IT HUB не е на аутсорсинг компания, а е насочена към съвместната виртуална работа на екипи от България и Германия по проекти с обща архитектура и стратегия. Schwarz групата е един от основните потребители на бизнес решения на SAP в глобален мащаб.
„Schwarz IT избра България, защото тук има много талантливи хора, които са висококвалифицирани и мотивирани. Тук успяхме да намерим нужните хора, от които силно се нуждаем, за да продължим разширяването на нарастващия ИТ-бизнес на групата”, сподели Роко Геринг, член на управителния съвет на Schwarz IT.
„През последните години ИТ секторът в България се развива изключително динамично, като основна причина за това са качеството на българските специалисти. Това привлича все повече инвеститори и международни компании”, каза изпълнителният директор на Kaufland Service IT HUB България Михаил Петров.
Чудесна новина! Българите постоянна доказваме колко сме добри в ИТ сектора.