Евроком въведе нова система за обслужване на клиентите

Нова система в кол-центровете на Евроком Кабел осигурява по-бързо и компетентно обслужване на клиентите, съобщиха от оператора.
След като функционира успешно в София, Пловдив и Габрово, тя бе въведена в Пазарджик, а до края на месеца ще заработи и в Хисаря. С това ще приключи пълното й внедряване в центровете за обслужване на клиенти на Евроком в страната.
 „Софтуерът за управление на телефонните и имейл контакти Avaya позволява компетентна и навременна реакция, както и активна обратна връзка с клиентите ни”, каза Невена Миленкова, директор Обслужване на клиенти в компанията.
Системата Avaya разпознава обаждащия се клиент по телефонния му номер и предоставя на оператора негов профил, история на обажданията и статус на всички заявки до момента. Обаждането се пренасочва към най-компетентния по темата служител.
Всеки телефонен и имейл контакт се пази в електронен регистър. Системата за статистика в реално време позволява да се проверява има ли забавяне в обслужването и да се предприемат коригиращи мерки.
Осигурена е и постоянна достъпност на горещите телефонни линии. Така при извънредно натоварване, например по време на аварии, всяко обаждане е посрещано от оператор, без значение от географското разположение на служителя и клиента.
Горещите телефони са напълно безплатни за всички клиенти на телефонната услуга Евроком Глас, а за всички останали абонати обаждането е на цената на един обикновен градски разговор.
В центровете на Евроком месечно се обслужват над 60 хил. обаждания, свързани с информация за услуги, сигнали за повреди, оплаквания от качеството на обслужване, справки за плащания и процедури. С едно телефонно обаждане или имейл, изпратен през уеб сайта на Евроком, клиентите имат възможност за абонамент за услуги, без да се налага да посещават офис на компанията.
Освен телефонния център, чрез своя сайт Евроком предоставя онлайн помощ, където в реално време клиентите могат да разговарят с оператор.
Внедреният софтуер Аvaya Customer Interaction Expressе е най-използваното приложение за управление на контакти в световен мащаб.

Коментар