„Навсякъде е вкъщи” – визия за бъдеще с изкуствен интелект

3D камери точно измерват размера на тялото на потребителя, за да генерират реалистичен аватар за виртуални проби на дрехи (снимка: LG / IFA 2019)

LG проучва начини за диверсификация на режимите за взаимодействие между потребител и устройство отвъд гласовото разпознаване, за да свърже повече дигитални допирни точки в живота на хората, стана ясно на IFA 2019 в Берлин, където компанията представи визия за бъдещето, захранвано от изкуствен интелект, наречена „Навсякъде е вкъщи”.

Една от иновациите на корейската компания е Vision Pack – добавен модул за сензор за зрение, свързан към облачното пространство, който е част от система за грижа за дрехите LG Styler – тя може визуално да разпознае дрехите и според това да даде препоръки за всяка от тях. Това бе демонстрирано пред аудиторията в Берлин от д-р И.П. Парк, президент и главен технически директор на LG Electronics.

Д-р Парк представи също LG ThinQ Fit, еволюция на концепцията Smart Mirror (умно огледало), при която 3D камери точно измерват размера на тялото на потребителя, за да генерират реалистичен аватар за виртуални проби на дрехи.

LG ThinQ, марката за интелигентни устройства на компанията, съчетава продукти и услуги с изкуствен интелект, както и такива с Wi-Fi и IoT възможности (интернет на нещата), в унифицирана визия за екосистема, базирана на изкуствения интелект.

За да илюстрира еволюцията на LG ThinQ, д-р Парк представи концепция за интелигентно обучение, която позволява на прахосмукачките-роботи да не се забиват в ъгли и препятствия. Подобни иновации ще бъдат улеснени от собствения чип с изкуствен интелект на компанията, който използва LG Neural Engine.

Eволюция, свързаност и отвореност са стандартите за изкуствен интелект, които ще направят живота на хората измеримо по-добър, заяви д-р Парк. „Не става въпрос само за подобряване на това, което правим сега, а за фундаментална трансформация на това как живеем и мислим”, допълни той.

Коментар