Ricoh стана акционер в Немечек България

Немечек България е ключов партньор на DocuWare от самото си създаване (снимка: Немечек България)

Японският гигант Ricoh стана акционер в софтуерната компания Немечек България. Сделката, чиято стойност не се съобщава, бе финализирана в навечерието на 20-та годишнина на българското дружество.

Промяната е резултат от решението на Ricoh да придобие DocuWare – разработчик на технологии за управление на бизнес информация и процеси и дългогодишен миноритарен партньор в Немечек България.

„За нас това не е просто стечение на обстоятелствата, а знакова инвестиция и още едно категорично признание за екипа на Немечек България, защото основната част от системата DocuWare се разработва именно от нашите професионалисти от 1998 година насам”, сподели Георги Брашнаров, основател на Немечек България.

„Очакваме сътрудничеството с Ricoh тепърва да открие нови хоризонти и да засили допълнително участието ни в реализирането на проекти на глобално ниво с възможност за разрастване на екипа ни”, допълни той.

Разработването на системата DocuWare е един от първите проекти, с които преди 20 години Немечек България стартира дейността си. Към момента над 60 специалисти са посветени на развитието и дистрибутирането на системата за дигитално управление на бизнес информация и автоматизация на работните процеси. Решението се ползва от над 500 000 потребители от 12 000 компании в 90.

Нечечек България разработва също софтуера Vectorworks Architect, който бе включен в списъка с най-добрите бизнес инструменти на Newsweek за 2019 г. Българските специалисти участват от близо 20 години в разработването на проектантския софтуер Vectorworks, който с над 650 хил. клиенти е в топ 3 на най-използваните в света.

Немечек България е създател и на първото софтуерно решение за управление на сгради в България – FM Center, което се използва в емблематични  бизнес и логистични центрове и жилищни комплекси у нас. Системата вече е позната и извън България, като през последните години навлиза особено убедително на турския пазар.

Коментар