Уплаши ли се Ford от битката с Tesla Cybertruck

Електрическият пикап Cybertruck дърпа F-150 във видео, демонстрирано от Tesla
(снимка: Elon Musk / Twitter)

В последните дни имаше очаквания за състезание между пикапите Ford F-150 и Tesla Cybertruck, представен преди броени дни от Илон Мъск, но днес стана ясно, че подобна атракция вероятно няма да се случи.

По-рано един от вицепрезидентите на Ford покани Илон Маск да им изпрати своя пикап за тестване и шефът на Tesla се съгласи. Сега обаче представител на Ford, чието име и позиция TechCrunch не разкрива, казва, че туитът на Съндийд Мадра не е бил предложение, а само индикация за абсурдността на оригиналното видео, в което Cybertruck влачи F-150.

Тестът във видеото на Tesla наистина е несправедлив, тъй като шофьорът на F-150 натиска газта на пикапа много по-късно отколкото водача на Cybertruck, отбелязват наблюдателите.

„С най-продавания пикап за 42 години в Америка, ние винаги сме ангажирани да обслужваме нашите клиенти, без значение какво казват или правят другите. Очакваме с нетърпение нашия изцяло нов хибрид F-150 през следващата година и изцяло електрическият F-150 след няколко години”, казват от Ford.

Очевидно очакваната „битка” на двата пикапа няма да се състои на този етап, като изглежда, че самата Ford не се стреми към подобна демонстрация.

Коментари по темата: „Уплаши ли се Ford от битката с Tesla Cybertruck”

добавете коментар...

  1. ха

    Тестът не е честен, но поради механичната същност на автомобилите човек вижда и разбира измамата. Но от друга страна подобни нечестни тестове изстрелват много други по-калпави продукти, защото при тях измамата не е така очевидна. Например при процесорите кой колко е по-добър най-вече зависи от начина на написания софтуер, а това е много разтеглива тема…

  2. ..

    Единственото, което това видео доказва е, че Tesla cyberduck е по-тежък и нищо повече.

    Нека се пробват срещу 10 тонен трактор със 150 к.с. двигател, да видите защо при тези тестове двигателят има значение единствено при сходно тегло.

    Дори на видеото се вижда как задните гуми на форда превъртат, което означава, че не успява да предаде силата към пътя. И 100000к.с. да беше, все тая.

    Всъщност, дори наклонът е в полза на теслата, защото тежестта ѝ отива към задния мост, докато при форда отива към предния мост.

  3. Хах

    Тестът не беше честен, факт. Ф-150 не е най-мощният пикап на Форд, беше само със задно и празен багажник, съответно няма натиск на гумите, по-лек е като цяло и гумите са различни.
    И въпреки това, най-вероятно Теслата би победила всеки пикап, с тази тяга от 0-та.

  4. Anonymous

    F 1 1,5 литра двигател вади 2100 к.с.

  5. yorval

    Народът ни отдавна е определил реакцията на ФОРДа, които бегайки по този н/н с проверен комунистически подход от ОТГОВОРНОСТ с фразата: „Страх лозе пази!“ в дадения случай искат да си запазят чист техния профит като ХАмериканската олд скуул-Компания… НО пък не се знае доколко и докога това ще проработи и в близко бъдеще – визирам пускането на новия ЕЛ-мустанг, което означава, че аудиторията се насочва степ-бай-степ към ЕЛ-Ките.

  6. мдам

    Нормално, няма как ДВГ да спечели срещу електромотор, дори ел. мотора да е с по-малка мощност. КПД на ДВГ: дизел – 38-48%, бензин – до 36%. КПД на ел. мотор: над 90%. Освен това ел. моторът се развърта моментално на максимални обороти и работи така през цялото време, докато ДВГ непрекъснато мени оборотите си и се развърта много по-бавно.

Коментар