Microsoft и Salesforce интегрират софтуер и услуги

Salesforce ще се възползва от инфраструктура на Microsoft Azure
(снимка: Salesforce)

Технологичните гиганти Microsoft и Salesforce обявиха наскоро планове за разширяване на стратегическото си партньорство, за да подпомогнат клиентите да посрещнат растящите нужди на бизнеса им и да стимулират екипната продуктивност.

Salesforce обяви Microsoft Azure за свой доставчик на публични облачни услуги за маркетинг платформата Salesforce Marketing Cloud. Освен това Salesforce ще изгради нова интеграция, която ще свързва нейния софтуер за автоматизация на продажбите Sales Cloud и софтуера ѝ за потребителско обслужване Service Cloud с платформата за комуникация в реално време и работа в екип Microsoft Teams.

Пренасяйки работата на своя Marketing Cloud на Azure, Salesforce се възползва от инфраструктура, предлагаща по-голямо глобално покритие от всеки друг облачен доставчик. Това ще намали времето за приспособяване на клиентите и ще им даде възможност да се разширят по-бързо в световен мащаб, както и ще им помогне да отговорят на местните изисквания за сигурност на личните данни, поверителност и регулаторна съвместимост.

Продажбите и обслужването на клиенти са функции, ориентирани към комуникацията и работата в екип. Много компании активно използват както Salesforce CRM, така и Microsoft Teams. Като част от това споразумение, Salesforce ще изгради нова интеграция, която дава на потребителите възможността да търсят, разглеждат и споделят записи от Salesforce директно в Teams. Тя ще бъде налична в края на 2020 г.

Промените ще бъдат изградени върху съществуващи решения, които дават възможност на общите клиенти да бъдат по-продуктивни. Включително на стотиците хиляди активни потребители месечно, които използват интеграцията на Salesforce с Microsoft Outlook, за да създават съдържание, общуват и работят заедно в екип.

Коментар