ИТ дистрибуторът Солитрон България работи под ново име – АЛСО България, след като бе придобит от ALSO Group през октомври 2019 г. Смяната на името е следващата стъпка на интеграция на българското подразделение в групата, съобщиха от компанията.
Същевременно, партньорите на АЛСО България ще получат достъп до нови услуги марки, платформи и облачни решения, които вече предлага ALSO – един от най-големите европейски дистрибутори и технологични доставчици. Петър Иванов и Ралица Килиан остават управители в компанията.
АЛСО България ЕООД е вписана в Търговския регистър на 6-ти януари 2020 г. Компанията има оборот от 110 милиона евро и около 120 служители. Придобиването е стъпка в стратегията на ALSO Group за разширяване на позициите й на източноевропейските пазари.
„АЛСО България ще въведе бизнес модела 3S – Supply, Solutions and a-as-Service (Доставки, Решения и Услуги) и ноу-хау от ALSO Group, един от водещите европейски технологични доставчици и дистрибутори на информационни технологии”, коментира Ралица Килиан.
„Нашата организация ще може да предложи редица нови услуги, продукти и решения. В същото време партньорите ни ще могат да се възползват от ALSO Cloud Marketplace и другите технологични платформи за IoT, виртуализация и киберсигурност”, допълни тя.
„Парафлоу си партнира със Солитрон България, сега АЛСО България, още от преди създаването на компанията ни. Вече 25 години. Солитрон България е нашият най-голям доставчик, а мисля, че ние сме му най-големият клиент. Така че удовлетворението е взаимно”, заяви Николай Аврамов, управител на Парафлоу.
Влизането на един международен играч на българския пазар, в който и да е сегмент, включително в ИТ индустрията, е позитивен сигнал, както за България, така и за самия сегмент, подчерта Йовко Атанасов, регионален мениджър на Lenovo за България и Северна Македония.
„Това са позитивни сигнали, които показват, че българският ИТ пазар е достатъчно узрял за голям западен играч и самата бизнес среда като структура и като условия е достатъчно добра, за да позволи навлизането на такъв бизнес играч”, коментира Атанасов.
Старата чанта я пришихме към стара раница и сега пребоядисваме чантата, за да е всичко в същата оцветка. Вероятно смисълът трябва да търсим в естетическите съображения.
Какъв е смисъла на преименуването – старата чанта с нови дръжки ?
Компанията има оборот от 110 милиона евро и около 120 служители.
По 1 мил € приход от 1 служител.