Full HD качество на картината, тънък минималистичен дизайн „Draw the Line” и новаторски еко-функции са акцентите в новите модели
На специално събитие в хотел “Holiday Inn Sofia”, Сони България представи новата гама BRAVIA телевизори-модели 2009 на българския пазар. Красивото портфолио от модели предлага вълнуващи начини за достъп, споделяне и наслаждаване на мултимедийното съдържание. Това е и „най-зелената” гама от LCD телевизори на Sony, изпълнена с новаторски екофункции.
Официални гост-лектори на събитието бяха Тим Пейдж, маркетинг-мениджър LCD телевизори Сони Европа и Хидетоши Сано, маркетинг-мениджър за Централна и Югоизточна Европа. Те демонстрираха най-новото в света на LCD технологиите, което е вече напълно достъпно за българските любители и почитатели на качественото изображение.
„През миналата година проведохме международно проучване в 4 държави в Европа, което показа, че грижата за природата се превръща във все по-важен фактор за покупка и високо оценяван сред потребителите, които възнамеряват да закупят нови телевизори. За да отговорим на техните нужди, ние разработихме новата колекция, която позволява на потребителите да намалят собствения си „въглеродeн отпечатък”, без да се прави компромис с HD качеството на картината. Моделът BRAVIA WE5 е флагманът на тази серия, който налага нови стандарти на енергийна ефективност и стилен акцент за съвременния начин на живот”, коментира Тим Пейдж.
Освен “зеленият” WE5, по време на събитието бяха представени също и сериите W5500, E5500, E5300, V5500, S5500. Повечето BRAVIA модели 2009 носят “зеленото цвете на Европа” – екомаркировка, въведена от Европейската комисия като удостоверение, че продуктът е екосъобразен и отговаря на стриктни критерии за опазване на околната среда и за експлоатационни характеристики.