Ръст в продажбите на домашни хлебопекарни

Нестандартно завишен интерес към дребна техника за кухнята се наблюдава на пазара у нас
(снимка: CC0 Public Domain)

Нови, нетипични тенденции в потребителските нагласи, нужди и поведение се наблюдават след обявяване на извънредните мерки в страната, въведени заради пандемията от коронавирус.

В онлайн търговията на техника проучванията сочат нестандартно завишен интерес към дребна техника за кухнята. Хлебопекарни, кафемашини и кухненски роботи биват най-купуваните и търсени технически уреди от българския потребител в момента, по данни от веригата ЗОРА.

Това е индикация, че българинът се насочва към домашно приготвяне на храна, с цел да замени честите посещения до магазина, коментират търговците. Конкретни данни за продажбите не се съобщават.

Друга категория, която бележи значими завишени продажби, са уредите за лична грижа – машинки за подстригване, епилатори, както и ИТ техника и аксесоари, необходими за дигитално обучение и работа – лаптопи, принтери, рутери, уебкамери и мишки. Наблюдава се повишено търсене и при пречиствателите на въздух.

Ръст в търсенето на хлебопекарни и техника за кухнята отчитат търговски вериги
(инфографика по данни от ЗОРА)

В сферата на забавлението, потребителите се насочват към игрови конзоли, аудио техника и смарт телевизори, което върви ръка за ръка с повишената консумация на видео и аудио стрийминг. Най-сериозен спад е регистриран в търсенето на смартфони.

За сметка на ограничения трафик по магазините се проявява нова линия на поведение на стандартния потребител – повишена информираност и проучване преди покупка. Това налага въвеждане и на нови практики, вкл. поръчка по телефона.

Коментари по темата: „Ръст в продажбите на домашни хлебопекарни”

добавете коментар...

  1. :o)

    Най-много мразя да чета какво се търси по време на пандемия.
    Маски , Ръкавици и Спирт – що не го напишете? А ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ?
    И какво ще научи някой от тая статия? Малоумна работа!

Коментар