Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) одобри сделката за закупуване на веригата магазини 2be от БТК. С придобиването, телекомът на практика удвоява броя на своите търговски обекти и ще има най-голямата мрежа от магазини в страната.
Сделката е част от стратегията за превръщане на БТК от технологична в клиентски-ориентирана компания, посочиха от телекома.
В края на миналия месец БТК и собствениците на търговската марка 2be – фирма „Кимимпекс Търговия и Лизинг” ООД – подписаха договор, според който телекомът придобива 100% от веригата магазини.
Според Бернар Москени, главен изпълнителен директор на БТК, основно предимство на компанията е предлагането на най-голямото портфолио от телекомуникационни услуги у нас – интернет, мобилна и стационарна телефония.
Придобиването на 2be е логично продължение на тясното партньорство между двете компании. БТК ще стартира процес по интеграция на обектите на 2be в собствената си магазинна мрежа, който се очаква да приключи до края на годината.