Segway готви е-мотопед с пробег 85 км и круиз контрол

Segway eMoped C80 ще изминава до 85 км с едно зареждане на батерията
(снимка: Segway / Indiegogo)

Пионерът в електрическите возила Segway подготвя нов модел за пазара. Е-мотопед с максимална скорост 32 км/ч и пробег 85 км с едно зареждане на батерията привлече огромен интерес в платформата за споделено финансиране Indiegogo.

Segway eMoped C80 е обявен с начална цена 1900 долара. Електрическият мотопед ще се предлага в два цвята, а пластмасовите му части са издръжливи и устойчиви на надраскване. Потребителите ще могат да го стартират с помощта на смартфон или NFC етикет.

Отпред на eMoped C80, отляво и отдясно на кормилото, е разположен пръстен с три различни цвята. Жълто, червено и зелено показват различните състояния на мотопеда. Пръстенът мига в жълто в режим на готовност, при шофиране свети зеленият цвят, а червеният показва неизправност.

В средата на кормилото се намира табло, което показва скоростта и нивото на батерията. От лявата страна е бутонът за управление на клаксона, а от дясната са разположение бутони за стартиране, фиксирана скорост (круиз контрол) и за отваряне капака на батерията.

eMoped C80 тежи по-малко от 50 кг, може да бъде оборудван с отделни седалки за бебета и деца, а също така има и централен двустепенен амортисьор. Сигурността е обезпечена от предна дискова спирачна система и задна барабанна спирачка.

Електрическият мотопед Segway eMoped C80 тежи по-малко от 50 кг
(снимка: Segway / Indiegogo)

Моделът отговаря на стандарта IPX7, тоест не се страхува от локви и дъжд. Литиево-йонната батерия с капацитет 1152 Wh поддържа пробег до 85 км без презареждане. Сменяемата батерия тежи по-малко от 6 кг.

Проектът Segway eMoped C80 е напълно финансиран от нетърпеливите купувачи в Indiegogo. Доставките на е-мотопеда ще започнат през ноември т.т. По-рано Xiaomi и Ninebot (която купи Segway през 2015 г.) пуснаха на пазара серия електрически велосипеди Ninebot C40, C60 и C80.

Коментари по темата: „Segway готви е-мотопед с пробег 85 км и круиз контрол”

добавете коментар...

  1. ха

    Мотопедът като види локва, то оставя водача и минава през локвата на пълна скорост 2-3 пъти, за да я разплиска. След това се връща и взема водача, за да преминат през мястото на вече пресушената локва. То за това мотопедът има изкуствен интелект. Всъщност в статията не прочетох за последното, но то си се подразбира, защото кой в днешно време ти прави неща, без изкуствен интелект.

  2. :o)

    ако стандарта е IPX7 = IP27 😀 незнам в какво е защитен, ама карай.
    + Това мотопеда ли трябв да се плаши от локви или водача?

Коментар