GFI свали наполовина цените си на българския пазар

Всеки продукт на GFI Software, закупен след първия, ще се продава на българския пазар с 50% намаление в цената до края на юли, съобщи партньорът на компанията у нас – Бизнес Софтуер Дистрибутор.
Разработчикът на софтуер за сигурност и управление на съобщенията цели чрез промоцията да предостави изгодно своите решения на фирми и организации с ограничен бюджет.
“По време на криза фирмите и организациите често страдат от недостиг на средства за закупуване на нови софтуерни продукти или за поддържане на лицензите на вече съществуващите такива. Поради този факт, те са изложени на риска да влошат качеството на информационната си инфраструктура, или още по-лошо – точно по време на най-осезаема конкуренция да не могат да запазят непрекъснатостта и ефективността на работния процес”, посочиха от компанията.
Заплащайки сравнително малка част от цената на продукта, клиентите на GFI Software ще могат да усетят безспорна полза в оптимизиране на дейността, намаляване на разходите и други предимства, коментира Ивайло Тинчев, управител на Бизнес Софтуер Дистрибутор.
“Това е много изгодна сделка и, често казано, дори ние бяхме изненадани от този жест от страна на производителя”, добави Тинчев.
Проблемите на ИТ-отделите могат да се окажат слабото звено на организацията, поради което тя да претърпи огромни загуби, а понякога дори фатален провал, посочиха от дистрибутора на GFI. Прекъсване на работата за часове или дори дни, поради проблеми със сигурността и мрежите, загуба на ценни писма и данни от сървърите, злонамерени атаки на хакери или саботажи от наскоро освободени служители са само част от възможните рискове за компаниите.
Продуктите на GFI Software са условно разделени в три групи: софтуер за мрежова сигурност, сигурност на съдържанието и управление на съобщенията.
GFI не е първият доставчик на софтуер, който обяви рязко намаляване на цените си у нас. От началото на юни Autodesk стартира кампания на българския пазар, която ще позволи на потребителите да купуват лицензи на AutoCAD на цени, с 60% по-ниски от стандартните.
По-рано тази година партньори на Microsoft предприеха кампании за продажба на ERP софтуер със значителна отстъпка в цените.

Коментар